Ιστολόγιο για την προώθηση της ανακύκλωσης και περιβαλλοντικών θεμάτων στη Σύμη.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο epo_symis@yahoo.gr

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Υποψήφιος με τους Οικολόγους Πράσινους ο Νίκος Ψαρρός



Υποψήφιος βουλευτής Δωδεκανήσων με το κόμμα των Οικολόγων Πράσινων θα είναι στις εκλογές της 6ης Μαίου ο κ. Νίκος Ψαρρός, κάτοικος Σύμης και ενεργό μέλος της Ε.Π.Ο.Σύμης. Κοινωνικά δραστήριος και με έντονες ανησυχίες για περιβαλλοντικά θέματα, είχε υπάρξει και στο παρελθόν υποψήφιος με τον Συνασπισμό. Απ’όσο γνωρίζουμε, αν και υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι άλλων κομμάτων με καταγωγή από τη Σύμη, είναι ο μόνος υποψήφιος κάτοικος του νησιού.
Του ευχόμαστε καλή επιτυχία και να δώσει ώθηση στη λύση των καυτών περιβαλλοντικών θεμάτων του νησιού!

3 σχόλια:

  1. Η ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ "ΠΡΑΣΙΝΟΙ" ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ .ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΕΙΝΑΙ: Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.ΤΟ ΝΕΡΟ,ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΒΡΥΣΕΣ ΜΑΣ.ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΔΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΑΤΡΕΙΩΝ ΜΑΣ.ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ.ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ,ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατεβαίνω με τους Οικολόγους Πράσινους γιατί δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός.
    Γιατί έχω αγανακτήσει με:
    Την πολιτική και τους πολιτικούς (όπως τους ξέρουμε)
    Τον αόριστο και ξύλινο λόγο.
    Τη δημαγωγία και την προπαγάνδα.
    Την εκμετάλλευση των αναγκών του ανθρώπου, τις πελατειακές σχέσεις.
    Την απρόσωπη πολιτική που δεν αφουγκράζεται τον πολίτη.
    Την πολιτική που καταπατά την δημοκρατία και τα δικαιώματα των πολιτών.
    Γιατί βαρέθηκα την υποκρισία και τις υποσχέσεις.
    Κατεβαίνω με τους Οικολόγους Πράσινους γιατί απαιτώ μια περισσότερο βιώσιμη κοινωνία και οικονομία που θα βασίζεται στην τοπικότητα και στην ισορροπία του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.
    Γιατί απαιτώ διαφάνεια στη λειτουργία του κράτους.
    Γιατί δημοκρατία δεν γίνεται χωρίς δικαιοσύνη.
    Γιατί στηρίζω την κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία.
    Γιατί απαιτώ την ευημερία των πολιτών και όχι των τραπεζών.
    Γιατί απαιτώ την υπεράσπιση των συλλογικών αγαθών.
    Γιατί πιστεύω πως η εξουσία δεν είναι ο αυτοσκοπός αλλά το μέσο για την αναδιάρθρωση του κράτους, ενός κράτους που θα βασίζεται στην άμεση και όχι στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
    Γιατί πολιτική χωρίς ηθική δεν γίνεται.
    Γιατί θέλω να συμμετέχω ενεργά στη διαμόρφωση της ζωής μου.
    Γιατί η Ελλάδα είναι πανέμορφη και θέλω να κάνω ότι μπορώ για να την προστατέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε παιδιά έλεος …. Αυτόν τον άνθρωπο θα ψηφίσετε ; Με λένε Χρήστο Ευγενικό και είμαι;;;; Βαφτισιμιός του κ Ψαρρου . Από μικρός άκουγα από τους γονείς μου ιστορίες για τον νονό μου , πόσο καλός καλλιτέχνης είναι , πόσο επιτυχημένος επαγγελματίας είναι , και αλλά πολλά !!!
    Με τα χρόνια μεγάλωσα , παντρεύτηκα , και μια μέρα αποφάσισα να πάρω τη γυναίκα μου , και να κάνω το ταξιδάκι από τη Σάμο που εμένα τότε να πάω στη Σύμη και να γνωρίσω από κοντά τον νονό μου που τόσα είχα ακούσει . Αφού λοιπόν έκανα αυτό το ταξίδι , και έφτασα στο ωραίο νησί της Σύμης , ρώτησα τους ντόπιους που μπορώ να τον βρω , και τελικά τον βρήκα , του συστήθηκα , του είπα ότι είναι νονός μου , και πήρα την ποιο απρόσμενη και αναπάντεχη απάντηση που θα μπορούσα να πάρω : ( Δεν φταίω εγώ , τα χέρια μου φταίνε που σε βάφτισαν ….. )
    Έπεσα από τα σύννεφα!!! Έκανα όλο αυτό το ταξίδι για να συναντήσω αυτόν τον άνθρωπο ; Δηλαδή τι νόμιζε ότι πήγα να του ζητιανέψω λεφτά ;
    Τέλος πάντων σπατάλησε μια ολόκληρη!!! Ώρα πίνοντας ένα καφέ μαζί μας , μας τόνισε πόσο μεγάλος επαγγελματίας είναι , μας έδωσε το mail του , και μετά τον κέρασα τον καφέ και πήραμε το καράβι του γυρισμού . Εννοείται ότι την κάρτα με το mail την πέταξα μόλις ανέβηκα στο πλοίο , και υποσχέθηκα να μην ξανά ασχοληθώ με αυτό τον άνθρωπο , έως που …. Είδα μια διαφήμιση με κάποιον Παναγιώτη Ψαρρο από την Σύμη , σκέφτηκα μήπως είναι ο αδελφός του Νίκου , ( δεν θυμάμαι αν τον λένε Παναγιώτη η Δημήτρη ) , έγραψα το όνομα του νονού μου στο ιντερνέτ και με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι αυτός άνθρωπος κατεβαίνει υποψήφιος με κάποιο κομμα !!!!
    Εγώ δεν θα πω τι πιστεύω για αυτόν τον άνθρωπο , αλλά εσείς που διαβάσατε την ιστορία , μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας .
    Υ.Γ. Σε περίπτωση που αρνηθεί ότι είναι νονός μου , έχω Φώτο από τα βαφτίσια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή